هر چه میخواهد دل تنگت بگو

هر چه میخواهد دل تنگت بگو

به نام آنكه آفريد اشك را تا سرزمين غم آتش نگيرد

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 12654
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1









دل پریشون

 

صدای شرشربارون

 

پیچیده بازتوی ناودون
دوباره دلم شكسته
مثل اون ابرپریشون
نه خیالی نه نگاری
نه دیگه چشم انتظاری
كسی جاتونمی گیره
ابری كه تیره وتاره
هنوزم یادتومونده
تودلی كه بی قراره
هیچكی مثل تونمیشه
كسی بوی تونداره
پیچیده بازتوی ناودون
دل من شده پریشون
مثل باغ خاطراتم
نه یادی نه 
یادگاری
نمونده بامن بهاری
شده پژمرده و خسته
دل باغبون شكسته
صدای شرشربارون
شده بازدلم پریشون ... 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: عارف نادری تاريخ: جمعه 23 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام من عارف هستم دانشجوی مهندسی نرم افزار این وبلاگم به خاطر دلم راه انداختم از همتون ممنونم که بهم سر زدین و حرفای دلتون رو نوشتین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to rahgozar151.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com